the good old days.

Har suttit här hemma i halden och spelat gitarr & sjungit hela kvällen. är helt öm i fingrarna. sådanahär såkallade "mindre-bra-dagar" passar det utmärkt att sitta med papper, penna & gitarr. fick ner mina känslor på ett papper & det känns mycket skönare i kroppen nu. Är en tjej jag lärt känna här som vill dra igång ett litet projekt med mig, så jag hoppas att det går vägen nu. ni får veta när vi sätter igång med det. så himla spännande. jag är taggad! ni får ett litet klipp från the good old days...

Inte världsklass på låten, rätt B faktiskt!
men tänk på att det är min första & jag gör verkligen så gott jag kan. :)







Kommentarer
Carro

gumman jag ryser :)

2011-02-24 @ 09:03:16
URL: http://cnascarro.blogg.se/
Emilia

MEN BÄST! den där låten kan jag utantill nu (a)

sjung mer adelinn! och dela med dig av din vackra röst

2011-02-25 @ 17:35:27
URL: http://lbej.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0