Sex centimeter.

Dagens glada nyhet är att jag har minskat 6cm runt magen. Och jag som häromdagen inte kände att det gick framåt. Mätte mig runt magen i början av november och hur mycket jag än putade och blåste ut magen så kom jag inte upp i samma mått som innan. Jag kan inte tro att det är sant. Det går sakta men säkert!!! Wohoo.

Dagens mindre glada nyhet var att det var snöblask imorse, mötte lastbilar som nästan sköljer bort min lilla bil ifrån körbanan. Dags för vinterdäcken att göra sitt snart tror jag. 

Nu; friskispass med Emma! Heja oss.


Kommentarer
Josephine

SEX?!?!? satan vad grymt!! Jag har typ minskat 2 cm sen september?!
Men så ligger jag ju här i sängen med några små chokladbitar med.. haha. KRAM på dig!

Svar: Det är helt jävla sjukt! Men än är jag verkligen inte nöjd. nu när man vet att det verkligen går framåt, sakta men säkert så vill man ju inte sluta.

Jag äter med choklad, och glass, frusen frukt och mmmm, annat gott.;) men inte i närheten så mycket som innan. Haha.

Men jos, jag har lite större mage än dig med. Kan vara därför, desto mer fett desto fortare går det tror jag.:)
Adelinn

2013-11-27 @ 21:15:52
URL: http://alltavenlofborg.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0