är du värd det?!

är hos freja, och jag är inte på humör efter grejer jag "fick reda på" ikväll! finns personer som inte ens borde få finnas ibland mitt umgänge, och verkligen inte bland dem jag tycker om allra mest. kan inte folk bara tänka lite, sluta se ner på andra och vara vänliga mot dem som står närmast sin älskade. kanske är bäst att visa vart du står nu vännen, är du verkligen värd det. menmen nog om det, var jättemysigt på viscafét med min Julia förut, och alla var superduktiga. eller ah..hmrf nästan alla! :) Viscafé är iallafall något jag rekomenderar er där ute! det borde man gå på oftare. kanske är julias och min nya tisdagsysselsättning? :D 
är nervös för allt som komma skall, vill inte operera mig och jag hoppas att jag kan gå på fredag så jag kan se Jullan och alla söta personer dansa.
peace and love ha det gött!


Kommentarer
Michelle

Operera??? Vad har jag missat :o :(

2009-12-02 @ 16:24:17
URL: http://michelleewegert.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0