det är dags att tänka efter. ♪

Åh vad jag älskar Melissa Horn. Inte första gången jag säger det, jag vet. men det tåls att upprepas. hihi. ♪ "När du tar dig ner på jorden, först då kan jag va din vän" ♪ älskar det! sjunger med i alla låtar nu. haha, Och Julia är just nu i Göteborg, och ska någon gång idag se Melissa LIVE! inte lite avundssjuk jag är. men hon är värd det, för hon är bäst! saknar henne förresten. Har saknat lilla freja med, vi har inte setts på en halv vecka så idag när jag såg henne genom fönstret sprang jag ut och gav henne en kram. hi hi ovanligt att jag kramas?  haha. sen när jag kom in i klassrummet efter första lektionen va mia och diba där med. mysungar asså. tihi. Måste bara nämna att eftersom freja och jag satt uppe till typ två (freja till klockan tre) har vi damp idag. men kommer nog bli trött snart. blir att dricka MASSA kaffe efter lunch så blir jag pigg! för idag ska jag vara glad.

bild från en av de sista sommarkvällarna med bara ben.
sista sommarkvällen!

P.S. JAG LÄNGTAR TILL HELGEN!

Puss



Kommentarer
Michelle

Du är så vacker adelinn! Saknar dig :(

2009-12-07 @ 14:43:02
URL: http://michelleewegert.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0