one of it, two of it..you'll love it


one of it, two of it
one of it, we'll make the most of it
you'll love it
one of it, two of it
one of it, we'll make the most of it
you'll love it
_____
Har precis kommit ur duschen, skönt som bara den var det! Har gjort det lite mysigt här med ljus och musik och grejer. Lättar väl upp stämmningen här just nu när jag sitter och gör klart naturkunskapsuppgiften som ska vara inne snart. men det går nog ganska fort att göra den tror jag. men sen får jag väl se om jag orkar ge mig på historia. ååh, hatar att jag är så jävla lat! tar aldrig tag i saker. Sitter och lyssnar just nu på One of it- Milow. så underbar..t.  musik är verkligen det bästa som skapats. (!) ska gå och ta mig lite glass, sen blir det planering för veckans påhitt :)
kyss till er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0