var det fest igår kanske?

Hade en bra kväll hos Didrik igår. Lagom mängd alkohol, lagom mängd folk och det gick alldeles utmärkt att festa även att inte palladium var öppet. shake'ade ass på morella istället. nya hängstället yaoo?
"det vad någon som sa: spela något bra!! och jag sa: javisst."

Idag har julia och jag bara myst här, lyssnat på melissa horn såklart och haft det trevligt som alltid! ♥
Ikväll får vi väl se vad som händer, kan ju dyka upp något. men just nu ser det ganska lugnt ut. lovade dessutom Linn, min lärare att plugga! så får väl försöka med det. åh jag orkar inte ! ! !
nu ska jag gå och laga lite mat iallafall.
tjarrå



Om du känner dig ensam, lovar jag att trösta dig
som du tröstar mig, du är min vän, den jag tycker om
Min bästa vän

Ibland blir jag så rädd, att du ska tröttna och gå
när vi har blivit stora, finns du kvar här då?


Kommentarer
julia

"jag är så glad, jag lärde känna dig

allt blir enkelt när du är här"



<3

2009-12-27 @ 20:34:53
URL: http://juliairene.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0