sjuk?

Är i skolan och har dötråkigt. Gick upp vid sju idag för att fixa tvätten i tvättstugan. det hann hänga på tork i ca en timma, och INGENTING vart torrt! :s så åkte fia och jag till skolan vid 8.10 idag. hann precis i tid till tjugo över åtta. tummenupp. Skulle gjort prov nu på morgonen, men övade ingenting igår så kände att det inte ens var någon idé. jag fick läsa igenom provet, så satte hon IG eftersom jag inte kunde. sen blir det omprov på måndag. lyckat adelinn. lyckat! :( Dessutom har jag hostat hela natten, har huvudvärk och värsta ont i dem här ögongloberna. ååhåå, jag vill inte. ska hem till vimmerby imorn och på lördag åker jag och mamma till linköpnig, sen på kvällen blir det palladium med frejababe, och på söndag hoppas jag på att kunna åka på dansuppvisningen i vimmerby. mina små kusiner ska dansa, och massa andra gammla kompisar! Hoppas verkligen inte att jag blir sjuk. Nu ska jag nog gå och hämta mig en gitarr och sjunga ut all ilska!
PS. neh jag är inte arg.
peaceandlove



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0