omelett kanske?

KUL, jävla personal-tant i affären på netto! jag råkade tappa ett ägg-paket och hon vart så upprörd/arg så hon vart helt röd i fejjat. kunde jag råför att jag tappade äggen? en olyckshändelse liksom, kan hända alla. hon ignorerade mig när jag stod och försökta få kontakt med henne tills dess att jag gick framför kassan och tog kontakt. jag: -ursäkta, vart ska jag göra av äggen? tanten: -jadu, vad ska du göra med dem?
fasen vad jag störde mig på henne! men hon var iallafall så pass snäll att jag slapp betala för dem. haha, kärring alltså! något jag kommer störa mig på hela kvällen nu när jag ska vara hemma och storstäda. höhö kul? not. drar mig till vimmerby tidigt imorgon iallafall. skönt att bli lite bortskämd. nu ska vi snart baka kladdis freja och jag.<3
puss 


Kommentarer
MIKY

sv: jaa de gör du alldeles rätt i tycker jag :), det är sjukt bra eftersom jag gick på lov idag:D självdå? finfinblogg!

2010-02-19 @ 16:03:40
URL: http://michaela-m.devote.se
Freja

Hahah, hon var juh helt cp! Ska bojjkotta netto nu faaaaaaan! höhö. PUSS

2010-02-20 @ 00:09:55
URL: http://frejab.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0