P.S det löser sig!

sitter i köket hemma i vimmerby & gluttar runt på fb. äntligen får jag skriva ett lite längre inlägg om vad som händer i mitt liv, ååh jag har saknat det! just nu är det mycket tankar som far omkring i mitt huvud, såsom boende kärlek vänner pengar jobb framtid. usch vad jag hatar ordet framtid just nu, när man inte ens vet vad man har för framtid. allt jag vet är att jag nu dem närmsta åren ska uppleva saker. mia och jag åker troligtvis till norge i september och jobbar ett tag! sen efter det kommer jag hem, har förhoppningsvis lite nya ideér om vad jag vill göra med mitt liv...men kommer nog inte ha kommit fram till något så jag drar nog ut och reser lite, skaffar kontakter och njuter av att vara ung...fast ung är man ju ända fram till 45 typ så tid har jag ju... ca 26 år ! haha, det hinner hända mycket tills dess hörni. gäller att tänka positivt. får hoppas på att jag har skaffat mig några barn med. så himla mysigt! skulle kunna skaffa barn när som helst om jag inte hade varit så impulsiv & nyfiken. men allt kommer ju med åren, det löser sig! mamma och jag satt och pratade förut och kom fram till att jag in the future kommer vara en skejtande 50 åring! HAHA,. näeva? så blire nog inte döh.

nu tillbaka till verklighet & sanning...jag ska upp klockan sju imorgon och jobba! hårda bud, haha. puss och godnatt.


P.S. på måndag åker emma och jag till öland några dagar och steker, sen är det hultan näst nästa vecka! D.S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0