rain.


slish splash ... Pictures, Images and Photos

bad day.. eller? regnar som bara den ute, jag har tända ljus och myser med filten och min bok jag ska försöka ge mig in i och läsa, kommer nog inte lyckas så bra dock. har fått eksem med, ingen aning om vart det kommit ifrån. det nya tvättmedlet, någon bodylotion eller parfym jag är allergisk mot kanske. har vart hos läkaren, fick en salva som skulle hjälpa mot det värsta men det har seriöst inte gått över ett dugg! :/ mitt rygg är helt bortdomnad för att det kliar så sjukt mycket, önskar att jag kunde ha någon snäll själ här som kunde klia åt mig. i morse var jag duktig och gick upp vid 07.00 och fixade och donade. vid 09.00 tog jag cykeln till skolan. hade matteprov som gick helt ok. sen övningskörde jag, gick bra det med. efter en sväng till i skolan kilade frejababe och jag ner på stan, fick typ tusen osynliga ångestattacker! höhö. jag vet inte vad som händer. har hittat en miljon bra grejer med det jag håller på och velar om...men jag är nog rätt blind antar jag. iband kanske man borde "vänta och se vad som händer..." men vem fan orkar vänta i en evighet? varför ska man vänta? nu går jag typ ... vidare. PÅ LÖRDAG KÖR VI! blir party med dem bäste bruudarna. äntligen kommer ida till viken, och allie...du och jag @the dancefloor. ♥

är sjukt trött så ska krypa ner i sängen och sova så sjukt gott nu! det behövs. peace and love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0