inte mycket som fastnat..



HEJ!
har duschat och ringt några telefonsamtal till människor jag tycker om. sitter just nu och bokstavligt pluggar in vilka länder som är med i EU. haha, hur töntigt låter det inte? Men efter helgens tusen frågor om eu-länderna som jag ville men inte kunde svara på så ska jag bli proffs på det här(!!!) haha. är dessutom så sjuukt sugen på att resa en massa, jonathanmaddekristoffer drar till australien om ca 6veckor. så jävla gött för dem. jag vill med iväg och upptäcka världen. men ska nog läsa på lite allmänt om världen först..seriöst, jag är så sjukt sämst på geografi & det verkar som att jag inte lärde mig ett dugg i skolan, eller det är iallafall inte mycket som har fastnat verkar det som. Men nu kom jag på en smart grej, kanske borde köpa en jordglob-lampa och ha brevid sängen. då borde jag ju lära mig på ett kick hur världen ser ut på kartan. ajah, det fixar sig. Här har jag (och ni) en som inte visste vilka länder som är med i eu....plugga plugga

  • länder i EU
  • Lettland
  • Litauen
  • Luxemburg
  • Malta
  • Nederländerna
  • Polen
  • Portugal
  • Rumänien
  • Slovakien
  • Slovenien
  • Spanien
  • Sverige
  • Förenade kungariket
  • Österrike
  • Belgien
  • Bulgarien
  • Cypern
  • Tjeckien
  • Danmark
  • Estland
  • Finland
  • Frankrike
  • Tyskland
  • Grekland
  • Ungern
  • Irland
  • Italien
















sleep tight babes


Kommentarer
ida

så jävla söt du är , haha bigfatheartbuddy <3

2010-09-27 @ 17:16:12
URL: http://apieceofida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0