dÿschen !

morrn morrn !
vaknade vid sex i morse & var värsta pigg, gick upp och tog en macka, skrev sms och drack mjölk. haha. sen kom jag på mig själv, vad fan gjorde jag uppe så tidigt?  jag har ju ingen skola & inget jobb att gå till, helt fri. waah, helt fri. känns skumt att säga det. egentligen är jag inte speciellt fri, man kan inte vara det i det här samhället. alltid måste man tänka på något. och just nu är det arbetsförmedlingen och valet som snurrar runt i min skalle. aja, men iallafall. klockan var sex...jag kom på mig själv och gick och lade mig igen & vaknade sedan vid nio (!?) har pratat med ida i telefonen och luggit här som en död fisk. nu ska jag dÿscha och sen invänta jullan.

peace



Kommentarer
therese - fotoblogg

sv: tack sytis, försöker få till en mysig ny design. :)



Skämtar du med mig! Klockan sex eller?! hahaha, inte klock tyckte jag vaknade tidigt vid 8. ;)

2010-09-14 @ 18:32:32
URL: http://smilelikeyoumeanitt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0