en dag i bynn !

Har haft en trevlig och kylig dag i gamleby, the place to be ! nickans och mitt nya hängställe.. eller?! vart till och med bjudna på årets fest ibland fotograferna. sooft! men jag ska ju hänga med mina bruds imorgon. läängtar. kommer bli en grym kväll får vi hoppas på. förtära alkohol är jag rätt bra på. sitter förövrigt och snackar massa härliga...och mindre härliga händelser med min söötaste vän fia, hon är så himla bra & även att vi inte känner varann kan jag säga vad som helst. hon lyssnar i alla lägen. bäzzt

ville bara säga det.
puss



Kommentarer
sofia

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

2010-09-17 @ 23:01:54
URL: http://iheartskiing.blogg.se/
Jossi

sv: jo men precis det verkar ju vara många som blir det, men nu mår jag bättre iaf, bara hosta o förkyld fortfarande men det ger sej väll nångång :) haha! låter bra det iaf du!



och jaa, det tkr jag du allt får göra! brukar också alltid köra på converse men efter den vintern som va så vet jag inte om jag vågar chansa på det igen, det va inte skoj att ploga sej hem i dm djup snö o -20 med converse på fötterna, haha då sitter ett par vinterkängor rätt fint :D



jaa, samma här! skulle va så himla skoj om man kunde det flytande för jag älskar ju att resa oså o det är ju verkligen nått man har användning av :)

2010-09-17 @ 23:48:33
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
LISA MARKLUND

sv; åh vad kul! Nä, har inga sångklipp ännu, men min morbror och jag ska snart spela in. Du får gärna tipsa mig om den där killen. Du kan maila mig, så kan jag försöka fixa ett klipp till dig! Kram!

2010-09-18 @ 15:30:41
URL: http://endastlisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0