@#!!€@?)!£¤%# !!!

Någon verkar ha ett jävligt kul liv iallafall. wey, känns ju dööbra att helt plötsligt ha blivit bisexuell med..... NOT!  idiot. så om någon addar er på [email protected] så är det INTE jag, och det är heller inte jag som har användarkontot "adelinnn" på kamrat, vilket man hade när man var 10år.

här har ni profilen ifrån kamrat.com :

"

"ska vi rymma härifrån, göra popcorn och kolla på batman?" Ofta att en 6åring kommer med bättre raggningsrepliker än någon av er^^

Allt som du gör, kan jag göra bättre ;D

Bisexuell, (A)

Adelinnns motto:
Det man inte minns, har aldrig hänt!
 
Adelinnns favoritmusik:
David Guetta - kapten röd - Eminem - Rihanna - Dead By April - Papa Roach - The Killers - Paramore - Andreas Grega - Hollywood undead - Erik Hassle - Within Temptation - Hoffmaestro - black veil brides - Sonic Syndicate - 3oh!3 - Melissa Horn - John butler trio <3 "
 
 
 
 
Tjarrå !


Kommentarer
Sara

Hur gamla är folk egentligen :O Så jäkla barnsligt ju.

2010-09-21 @ 16:12:14
URL: http://escalates.blogg.se/
julia

HAHAHAHA

förlåt gumman.. men jag dör

vilket mongo :D

det är bara för att du är snyggg.

2010-09-21 @ 16:31:17
URL: http://juliairene.blogg.se/
Micka

hahaha fyfan jag håller med julia, jag dör!

Men ofta någon ens orkar hålla på så -.-

men som sagt det är bara för att du är snygg! ;)

2010-09-21 @ 19:03:15
URL: http://annamiikaela.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0