honey




sitter och kollar igenom en söt liten "bok" som numera är placerad i mitt lilla fönster på mitt rum. Jag fick den av freja när hon skulle flytta till sthlm ! fäller en tår varje gång jag bläddrar igenom bilderna och texterna, så sjukt vad jag saknar henne!


 
Är så himla glad att jag bytte klass första året på gymnasiet, annars hade jag nog aldrig fått lära känna dig. du och mia var ljuset i mörkret under åren på gymnasiet, det var er jag sa allt till, var crazy med under alla våra tusen partytillfällen(!!!!!!) Hade underbara stunder med. och var lycklig med. jag vet att jag aldrig skulle varit den jag är nu om du inte hade kommit in i mitt liv och funnits där alla klockslag på dygnet. När jag valde fel väg styrde du mig rätt, och när jag inte kunde inse att något skadade mig så fick ni mig att tänka en extra gång, för jag vet att du & mia alltid ville mig väl. 

längtar tills dess att jag får träffa dig igen freja, men får nöjja mig med att telefonen mellan stockholm och vimmerby går het om kvällarna! jag gillart. ;)


Kommentarer
Mia

Puss. <3

2010-09-13 @ 21:06:36
Freja

åh älskling jag saknar dig så mycket ska du veta! ): Längtar tillbaka till gymnasiet med er ska du veta!!!! <3

2010-09-14 @ 22:17:05
URL: http://frejab.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0