I want to be nobody

hej jag heter adelinn och mitt mål med livet är att bli "nobody"! skulle vara så jävla fett att vara ingen liksom. Iallafall, under denhär tiden då jag inte har hunnit eller pallat med bloggen så har jag  jobbat på fotbollsstadion som servitris, sjukt kul jobb och jag önskar att jag hade kunnat delta på resterande matcher. levde verkligen in tha dream-jobbet den kvällen. Sen har jag varit i strömstad med ole, päeeer & ida! kekade pizza och flummade bland svenskar. efter maten saknade vi norge lite så vi drog till halden igen & hängde på donken med varsin mc flurry! wonderful ju. :) sen åkte vi runt och dunkade musik. ole hänkade på oss hem för att hjälpa min dator med dens problem! har antivirusprogram & en ny design på internet bland annat! haha. dendär ole, han är bra han! Sen har jag och sofie hängt mycket i solen, gått promenader osånt mysigt. Igår vart jag uppplockad av daniel och hänkade på han till sarpsborg, låt och chillade, lyssnade på musik by daniel, fick oväntat besök av 4 boys som stormade in i lägenheten. sen åkte vi på träning, jag frös ihjäl medan han och grabbarna svettades! har ändå haft ett par bra dagar här i norge. men jag längtar hem, mer än någonsin! Jag har jobbat ikväll med, och fyfan, värsta kvällen på längee, fulla raggare i hela halden, men dä ä ju nice. Min drömkille kom och handlade av mig förut med(inte raggare), han såg mer än ok bra ut så att säga, så nu ska soffan och jag ge oss ut en sväng i byen och hitta honom. eh he.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0