Fuerteventura - Day 2.

Japp, dag nummer två var underbar, stekande sol. Jag tog till och mer ett dopp i den bokstavligt talat ISKALLA poolen, var inte ens skönt när jag konmit upp. Haha men vi har iaf solat en del idag, och jag fick bra med färg i ansiktet, känns sjukt värt!;) har varit ute och promenerat, och käkat trerätters, så nu är vi proppmätta, sega och trötta. Haha klag klag. Nä, vi älskart! Antingen ska det vara såhär, sol och värme, eller snö och minusgrader. Gillar inte riktigt det mitt emellan. Hörde att ni där hemma i Vimmerby har fått lite vitt ifrån himlen, fint!:D Näe, ska nog pallra mig i säng & hoppas på att Sara inte "ser mystiska grejer" utanför fönstret ikväll med. Hatar mörker och allt som kan vara i det. Men nu är iallafall lampan vid våran dörr lagad, jag kunde göra mig förstådd trots allt;) haha.
Peace.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0