hang with me.

 
   


spenderar dagen ungefär såhär. har tofflor på mig och sitter inlindad i världens mysigaste filtar. Så himla skönt. Har ingenting planerat förrutom att gå till butiken (där den söta pojken jobbar) och se till så jag kan använda min mobil. Har haft en fin chatt-stund idag med, med den där underbara j som befinner sig på andra sidan jorden. han och hans två kåmpizar drar till Bali imorgon, har dem inte fått nog av solen och värmen snart så dem kan komma hem? Nä, måste klä på mig lite kläder och invänta ida för en städdag, om vi inte tar den imorgon istället. vi får se. men nu ska jag fortsätta min "göra-ingenting-dag".
Ha det bra.
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0