2012, januari - april.

 
Året började helt klockrent med en sälensäsong. Vi säsongare var där precis efter jul helt slut i kropp och knopp. full rulle och dubbelpass under hela jul & nyårsveckorna. Men lika glada var vi för det. Cafégänget unnade sig en kväll med trerätters. väl värda detta.
 
 
Jag hade blivit roommate med Josephine, även hela vinterns soulmate. Dansade oss svettiga näst intill varje kväll.
 
 
 
lärde mig att älska snön.
 
 
En kväll i 7B gjorde norrlänningarna pitepalt till stugan, var dock inte lika omtyckt av alla. men en fin kväll hade vi. Jnauri försvann. 2 månader går fort när man har roligt.
 
 
I februari roade vi oss mest, många kvällar på harrys. nyktra som onyktra. poserade framför kameran frivilligt & fick även med sångaren i VIKINGARNA, hur coolt då? he he.   .
 
 
Mars kom och det var blaskigt i backarna, men snökanonerna gjorde sitt jobb helt utmärkt och jag fick göra premiär med brädan. första gången jag satt fast med fötterna på en bräda. Jag var stel som en pinne, livrädd och såg säkert ut som en idiot. men efter några öl, 100 faceplants, 2000 volter & flera miljoner smällar mot svanskotan så var jag nöjd! hyffsat duktig på både sväng åt vänster och höger. tackar coachen.
 
 
 
Lärde känna massor med underbara människor genom kiosken där jag tillbringade många dagar mellan kl.10-19. utöver dessa timmar hann jag faktiskt med både ett och annat... Mars bjöd även på dryga 30+. lyxigt.
 
 
Början av april & LRAB tog med oss ut på scootersafari över en dag, och det är nog bland det roligaste jag varit med om. J och jag tog detta på största allvar, var sura över att ha hamnat sist i ledet & det resulterade i att vi till slut lekte ta fatt med snubben längst fram. KUL!
 
 
 
April som sagt, och säsongen börjar lida mot sitt slut. Tårar av att bara tänka på det. Gav oss på ett projekt med grillen som tyvärr slutade med att vi hamnade framför spisen. Jag hade magsjuka, josen lämnade mig i 7an och spenderade mestadels av tiden hos grannen med stort G tydligen. ;)
 
 
Bowlade med fina kollegor.
 
 
Hade avskedsfrulle som avslutning på en fantastisk säsong. En vinter i sälen var det bästa beslut jag tagit. Och ni som funderar på en säsong, sluta fundera. ÅK!


Kommentarer
Josephine

ÅÅÅH! Vilka roliga bilder, underbara minnen!

2012-12-30 @ 12:56:30
URL: http://josephinelofborg.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0