Voltaren & panodil.

Okej. Igår körde jag totalt slut på benen och rumpan. Bar grått linne & hade mer än bara en liten svettfläck på ryggen. Men WHO cares? Jag kände mig fan inte ens äcklig, mer fräsch och uppumpad. Så skön känsla. 

Fick en fix idé att ge mig på vad-knäckaren... Skulle testa lite först och tänkte inte alls på hur många kg jag gav mig på. Efter första stå-på-tå-övningen kände jag att vaden fick ordentligt med stryk. idag har jag så ont i ena vaden att jag vill tjuta!!!! Stretchar och masserar timma in och timma ut. Fyfan! läste att det inte alls var stor skillnad på träningsvärk och muskelinflammation/bristning. Jag är så rädd att jag inte kommer kunna träna ben/vader på några veckor nu. Dessutom vaknade jag med täppt näsa och ond hals imorse. Rolig dag, verkligen! 

I helgen ska jag till linkan. Hoppades på att kunna gå i klackar, men det kan jag nog glömma. Åh!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0