life is pretty good.

Japp, första dagen på stadsmästargården är gjord, vet inte om det är bra eller dåligt men känns som att vi redan jobbat en månad & att alla redan är så sammansvetsade. vi liksom kompleterar varandra på något sätt. Förstår inte hur de har lyckats pussla ihop oss så bra! kommer bli en kanonsommar med gänget i katthult. Och nu tre dagar senare sitter jag här framför tvn och två dagars ledighet har redan susat förbi. Hunnit med några penseldrag på Jonas & Allies hus, inga amatörer här inte! Varit på astrid lindgrens värld (för ovanlighetens skull) med kusinerna. bränt ryggen. shoppat en snygg klarblå skinnjacka. Och det största av allt, allie och jag gav oss ut på en springtur. hur duktiga?!

Nu är jag dödstrött efter att alla dessa förbannade myggor sprutat i mig massa gift, så have to sleep. på fredag är det midsommar. jobb till 17, sen häng på familjen Karlsson/Gustafssons trädgård. MYS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0