Så ta för dig, solen skiner idag.

Valborgsmässoafton bestod av träningsvärk efter veckans skivstångspass, flyttkartonger, soffor och sängar som lyftes 4(!!!!) trappor upp. gött för benen som knappt hängde med.;) på kvällen drog jag mig bort till bästa allie som stod och fixade en riktig finmiddag. Och som pricken över i;et drog vi med oss ett par cider och några filtar och trotsade blåsten med att sitta ute. Man får ju passa på liksom. Underbar kväll med härligt sällskap.

När det närmade sig läggdags drog jag mig hemåt och avslutade dagen med att sova första natten i lägenheten. Detta blir bra!

Åh, jag har så fina vänner!



Kommentarer
josen

Åh mysigt! Visa bilder på läggan! Jag vill komma och krascha hos dig med pyjamas och kudde!

2013-05-02 @ 11:24:16
URL: http://josephinelofborg.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0