Licens och höga krav.


Frågan är om jag inte efter helgens tävling är lite sugen på att ta licens för folkrace! Så jävla kul, en bana där man näst intill får köra hur galet man vill. Passar inte det mig som handen i handsken? Det enda jag efterlyser då är en händig man som kan laga bilen när jag kör sönder den. Du får gärna göra så mitt hjärta slår volter. Du ska helst kunna snickra vårt framtida hus också. Och älska barn. Kunna laga underbar mat. Och Hålla mig i trimm. Om du finns så kan jag lova att ett liv med mig kommer bli det bästa som hänt dig.


Kommentarer
Josephine

HAHA det skulle passa dig så bra!! jag kan bli din kartläsare.
fast det kanske man inte använder sig av i folkrace.. haha

Svar: Eller huuuuur! Känner det jag med.;) nä, man åker själv. Men en assistent behövs ju alltid! Du är den givna assistenten isåfall jos! Puss!
Adelinn

2014-04-25 @ 18:19:13
URL: http://alltavenlofborg.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0