Lyckligare nu.


På min morgonpromenad här om dagen kände jag mig så jävla lycklig! Med musik i öronen, en fin soluppgång & känslan av att inte kunna stöta på någon jag känner. Jag har inte speciellt stora problem i mitt liv just nu & borde därför vara världens gladaste. Men personer omkring mig mår dåligt, och jag känner för dem. Jag orkar inte se individer i min närhet må dåligt, känna sig otillräckliga och känna att de alltid måste förklara sig för sina personliga val i livet. Jag blir både arg besviken och ledsen av detta.

Alla ni som är olyckliga i en relation, av ett jobb eller av stället ni bor på, förstå att det aldrig är för sent att vända på klacken & förändra för ett lyckligare liv.

Ibland önskar jag att andras problem slapp hamna på mitt samvete.


Kommentarer
Josephine

Mmmmm.. gött att läsa. Lyssnar du på Linneas "lyckligare nu" eller? Blir alltid på så JÄVLA bra humör då :D Puss, njut nu!

Svar: Älskar den!! Och tänker på Helsingborg varje gång jag hör henne typ. Så jävla underbart!
Adelinn

2014-04-13 @ 19:55:35
URL: http://alltavenlofborg.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0