Kom och dansa med mig.

Oj, vad hände.. Statistiken bara stack upp i taket. Jag har haft ett litet uppehåll härifrån, utan att säga till jag vet, dåligt av mig. Men ska erkänna att det faktiskt händer grejer i mitt liv trots att jag inte uppdaterar er. Allt behöver ni ju inte veta.

Har hunnit med sena nätter, tomma glas crazy discodans & vals på gatorna! Sjungit sånger ifrån hjärtat. Varit hög på livet. några riktigt underbara veckor faktiskt. Flyttat till
Lägenhet. Njutit av solen. Tagit folkracelicens. Blivit luspank. Bra och mindre bra saker.

Idag kom beviset på att jag har världens skönaste säng, jag sov till 11.00 utan att vakna en enda gång. Vet inte när det hände senast, typ förra seklet. Imorgon är det jag som ställer klockan och drar mig ut på en promenad. I helgen är det öltält, inte så pepp...men det kommer nog. Kul med lite update va? Nu ska jag sova och hoppas på att dagis ringer imorgon och vill ha hjälp. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0