från kylan in i värmen ♪

goddag!
Kom precis hem efter en sväng på stan och en promenad. skönt och mysigt väder ute idag tycker jag! solen lyser och snön glittrar. en perfekt dag att få jullov på! Sjöng i skolan idag med. Gick bra faktiskt. KANSKE kommer upp en liten video freja spelade in på mig i torsdags. men bara kanske(!) haha. måste se om den va bra först. Fick även veta grejer jag inte ens visste själv från helgen! haha, 100% full skulle jag ju va på nästa fest enligt facebook. och så blev det nog, om inte 110%. usch! förlåt alla jag va med för att jag knappt minns ett dugg. ni får gärna informera mig om vad jag gjorde i helgen. skulle vara vääldigt uppskattat från min sida. ångrar inte någonting,jag lovar. så var inte rädda för att säga allt jag hade för mig!  men det var en bra helg! hihi. Ligger just nu här i soffan med en clementin och lite te och har inte en aning om vad jag ska hitta på. har tvättid vid fem på en fredag(!!!), yeyy. men tills dess då? ikväll ska jag iallafall hem till Julia.♥

Förlåt om jag typ bara har uttryckt mig i massa låttexter nu på senaste! men jag kan verkligen känna igen mig i vissa texter så sjukt bra, och musik är det bästa som har skapats. just nu vill jag uttrycka mig såhär!

Från kylan in i värmen
Vill du nåt så vet du vart jag finns.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0