gitarr sång och snöstorm

Nu har jag suttit med gitarren ackordpapprena och texten i en timma ungefär. faaaaa'aaan vad ont det gör i fingertopparna nu! dem är helt ömma och svullna. gör till och med ont att skriva på tangenterna här på datan. då är det illa! Sitter iallafall och pluggar in en låt till på fredag. hoppas jag hinner få in den i huvudet ganska hyffsat iallafall, och dem som lyssnar får ha överseende med att jag är sämst på att spela gitarr! haha. (stackarna!) får väl se om det blir något av mitt lilla framrädande. eller JO det ska det bli, hoppas jag! vill göra mig själv stolt känner jag. ska nog ta och framföra en av låtarna jag spelade på mig farfars begravning. båda är jättefina men lite svåra toner och så i båda. har lite beslutsångest faktiskt. prov imorn med. usch. jag hör att det är värsta storm ute, snö kyla och storm. fyfasen alltså. nänu ska jag sova! godnatt på er.


Sonja Aldén-Till en Ängel
Shirley Clamp-Jag fick låna en Ängel


nå, vilken låt tycker ni? skulle behöva hjälp NU.


Kommentarer
wendela

Svar: Jaaaa, det är han verkligen! Heter du Adelinn? :)

2009-12-17 @ 12:10:26
URL: http://maniyak.devote.se
Anonym

Jag fick låna en ängel :)

2009-12-22 @ 22:53:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0