"jag är sugen på något"

har haft en mysig dag på stan med julia, men det fanns inte så mycket att hurra för där inte. fick inte med mig ett enda plagg hem, och inga skor heller. får väl se om dem sänker skorna som julia har, då slår jag fan till på dem! haha, bara hon inte blir sur. men det tror jag väl inte. vi har ju massa liknande kläder. kanske inte så kul att ha likadana skor eftersom vi umgås en del, men dem ser sjukt sköna ut! hihi.
jag sitter helt själv här medans jullan sitter i ett annat rum o snackar. ska stänga på lite.....hmm...melissa horn kanske och vänta på att julia kommer tillbaka till mig här i soffan.
pusspuss


Kommentarer
idah

Inga skor? fasen va tråkigt!!!!

jag som hoppades att få se ett bara rediga hetingar!!1 :p

too bad :/

2009-12-28 @ 22:25:56
URL: http://illmay.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0