Godmorgon Ångest.

Varför har man jämt sådan himla ångest dagen-efter-lördag ? Eller jag vet varför jag har ångest, fan(!) förstår mig verkligen inte på vissa människor. kan alla bara sluta vara så jävla sviniga och iallafall försöka tänka lite på människor dem har omkring dig. fyfan vad jag hatar det här! orkar inte med dig, men ändå tänker jag på dig hela tiden. Nu borde förstå precis hur jag tänker och tycker, men tydligen inte.
Förövrigt bra kväll igår! tycker om alla personer som gjorde kvällen igår lyckad, och jag älskar min freja♥



Kommentarer
Freja

Han är störd ja! Vi borde bli nunnor!!!!

Älskar dig, är så glad att jag har dig ♥

2009-11-29 @ 19:12:09
URL: http://frejab.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0