måndagsmys med bra flickor!



Tog en låång sovmorgon idag, satt hemma och försökte plugga men det gick inte för bra alltså. sen drig jag och ida ner på stan för lite info om jobb. och jag kom precsi hem ifrån Linnea. (brunetten på bilden,) Vart en massa snack, mat och te! i like it. kollade på tv med, och jag såg VÄRLDENS SNYGGASTE PERSON. sveriges bästa skidåkare tror jag det var.. Jon hette han iallafall, fyfan så hott!
nu drar jag mig vidare till frejababe, och imorn blir det "intervju" för ännu ett jöbb. något som flyter på iallafall. gödd! måste bara nämna igen att min helg var så lyckad en helg kan bli, typ.
[bild tagen från facebook]



Kommentarer
Sara

Lycka till på intervjun söt! Kommer gå as bra! :)

2010-04-12 @ 22:50:41
URL: http://escalates.blogg.se/
Richard

Jon är bland dom bästa i världen ;)

2010-04-15 @ 01:04:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0