It's a hard thing to faking a smile

klockan är 02.48 och jag kan inte sova. har försökt och det går inte, hostar så jag spyr känns det som. fy! hade inget bättre för mig, så har suttit här i ca. en timma, lyssnat på "be mine" och läst igenom ett halvårs gammal msn-historik. Det är sjukt vad fort man kan falla för någon. Att uppfattningen man fått av en person kan förändras totalt på bara några sekunder. Och när man sen inser hur personen egentligen är undrar man vad det var man föll för.

It's a cold thing you never know all the ways I tried
It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside
And you never were, and you never will be mine
No, you never were, and you never will be mine


Kommentarer
Lisa

Jag jag vet, precis när jag skulle beställa den blå/vita så tog den slut :( Puss

2010-04-20 @ 13:31:21
URL: http://lisasofiapettersson.blogg.se/
jllicious & Llicious

sv: det får du! :D

eller hur ;D

2010-04-20 @ 13:55:29
URL: http://jllicious.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0