vinterhalvåret=dött!

har haft en toppenbra dag i viken med tesa och sara bl.a :) kommer sakna det här, spontanpromenader, sena partynätter, bandymatcherna med emma, uppesittarkvällarna med freja kommer jag aldrig glömma, problemprat & seriöst snack långt in på småtimmarna med jullan, myskvällarna med bäste ida, alla högtider jag spenderat här! ... nyår, valborg, & midsommar. minnen har jag en hel del iallfall och jag gillar't! rätt skönt ändå att flytta och gå vidare, slippa bli påminnd om sånt man försöker få ut ur huvudet.

men ikväll när jag och sara tog en spontan-promme så var det bokstavligt talat helt dött vid hamnen, det betyder att hösten är här typ. känns lite tröstande iallafall att verkligen få bekräftelse på att det är DÖTT i västervik på vinterhalvåret. så nästa sommar igen dyker jag nog upp här tillsammans med turisterna. haha.
nu ska jag sova för imorgon flyttar jag. puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0