02.30. jag tror jag önskade att du var nära.

herregud, jag glömmer helt bort tiden när jag sitter vid datorn, väntar typ på att jag ska höra tomten i skorstenen, hä hä, nävars, vad jag ljög nu! jag sitter i min egna lilla värld och lyssnar på julmusik & sänder en tanke till andra sidan jorden. ska sova snart.. men lyssnar på musik så har inte tid att sova, textsnutten i "tänd ett ljus" som går på repeat just nu...

jag såg en stjärna falla, det var inatt när alla sov.
jag tror jag önskade, att du var nära.
För en minut sen brann den, en sekund sen försvann den,
var det bara jag som såg.

..och jag såg på kartan, du är på andra sidan jorden.
men det är samma himmel, det är samma hav och stjärnan som jag såg
föll för alltid som vi drömmer, föll för att vi aldrig glömmer.

PUSS


Kommentarer
Ema

sv: jag tror inte ens klänningen finns att köpa på H&M längre. jag funderar på att sälja min så om du är sugen kan du ju hojta.



tack så mycket :) är sjukt nöjd med den faktiskt! ja, det var texten på revbenen va? det var ganska snyggt, tror den skulle bli bättre om den satt lite mer på sidan om du fattar.

2010-12-24 @ 13:05:24
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0