day 08 - the boy of your dreams

Här kan jag inte lägga upp ett foto på någon person för insidan räknas lika mycket, eller kanske mer än utsidan för mig i den här frågan. Men the boy off my dreams är blåögd, är mörkhårig eller ljushårig, svensk eller icke svensk, lång eller kort. Jag har ingen aning, eller klart jag vet lite hur han ska se ut på utsidan, men alltid så är det så att när man lär känna människor och utgår ifrån deras personlighet blir dem alltid antingen fula eller snygga, hur man än såg på dem ifrån första början. Men det finns undantag med såklart. Vissa är döheta och har världens finaste personlighet. Skulle ju vara guld om min framtida man var så.

ciao



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0