flanellskjortan på

har precis duschat, dragit på mig en av pappas flanellskjortor och ett par sockar! hur mysigt som helst. pappa har eldat i öppna spisen och sånt mysigt. MEN jag får näsblod hela tiden, vet inte vad det är :( kanske är stressad eller något? men det är kanske inte så konstigt, har massa skolarbeten som ska vara klara till måndag, känner typ press på mig till jag går ut skolan, inte en aning om vad jag ska göra! usch ibland är livet inte värt det alltså. nenu väntar sirapsdoppade köttbitar och klyftpotatis med bearniesås! mmmmm
smaklig måltid till lilla mig. :)
puss



Kommentarer
Michelle

Sv: JAA! Plågsamt fina texter och bilder!

2010-01-05 @ 21:22:34
URL: http://michelleewegert.blogg.se/
sara



hej adelinn!

andreas sa att du kommenterat min klänning på hans blogg

vilket jag tyckte var kul eftersom jag själv kände mig som en bakelse : ) klänningen är köpt på gina! (ja, tror eller ej)



finns inte kvar nu men kolla på tradera. den kommer nog dyka upp.

good luck ! /sara

2010-01-06 @ 00:15:58
URL: http://sarabergenwall.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0