duktig nu?

Har lagat pannkakor så det luktar mat i hela lägenheten, men nu är jag mätt iallafall! har precis storstädat i köket. är jättefint där nu. är bara stora rummet kvar. det värsta och jobbigaste av allt. har en hel hög med kläder som jag borde hänga upp på massa galgar och grejer. men åh jag orkar inte! nu ska jag ta och dammsuga här inne iallafall, hoppas jag inte väcker några grannar som sover. men dem kan väl inte sova såhär tidigt? ajah, jag tycker att man borde få vara "högljud" till 22.00. haha. nästa vecka har jag massa planer. ska träffa massa nytt folk. ser jag fram emot! :D men nu fokuserar jag fullt på denna vecka, PLUGG PLUGG PLUGG mest varje dag. -.-

aj, jag har ont i knäet. jag förtjänar en stor varm kram nu tycker jag. kul att det inte är någon här som kan ge mig det.
puss


Kommentarer
Anonym

Det är bara springa upp i B, för jag orkade inte ens pallra mig till tvättstugan idag. x)

2010-01-19 @ 00:25:43
URL: http://lillleidapida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0