snart har jag glömt att du fanns.

allting har ett slut men jag ville inte sluta här.

du kunde säga nej när du visste att allt jag ville ha var ett ja. duvet, man kan inte göra alla lyckliga och jag är tacksam över att du äntligen fick fram det du gått och hållt på, om jag ens tolkade det rätt. inte alls lätt att förstå vad en person som är hal som en ål menar. men lite cred till dig min vän. det tar hårt att vänta, det är det värsta som finns. och jag hoppades på att det inte skulle va så illa om du sa ifrån, men det vet man ju inte förän efteråt. eller har du ens sagt ifrån än? jag tolkar det som det, och nu när jag är där, "efteråt" så känns det rätt mycket i kroppen...

"give me a sign"-låten kommer inom en snar framtid att bli uppdaterad. jag lovar! ;) och är det det här du vill nu så får jag försöka ta in det i huvudet, du hade din chans.

jag tog på dig, rörde vid dig, men nådde ändå inte fram.
men någon gång, någon stans är jag över dig.
har glömt allt, att du fanns.


Kommentarer
emma

saknar dig! <3

2010-08-01 @ 12:51:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0