delete vs repeat

jobbar för fullt i den söta godisaffären i lilla staden på alv. händer inte så mycket annat just nu tråkigt nog...eller asså jag lever livet, men det brukar jag ju alltid göra fullt ut! säljer min lägenhet & drar till norge i september med. känns underbart, förjävligt, hemskt & skönt på samma gång.

Jag saknar freja mia julia emma maks fia allie......o alla andra underbara människor jag känner, men även om jag räknar upp varenda saknad kotte som flyger omkring i mitt huvud så är det något som saknas. det är ett stort tomt hål i mitten av alla tankar, bilder och ord. jag vet inte när det kommer försvinna eller om det ens kommer att försvinna, sånt som märks med tiden. tiden läker alla sår sägs det ju, så då borde den väl läka hål med?

Jag vill spola
tillbaka tiden till student-dygnet! eller så ber jag någon vänlig själ att berätta för mig vilken knapp jag ska trycka på.. antingen klickar jag på delete och raderar allt som hänt ifrån minnet och börjar om utan dig i tanken... eller så trycker jag på repeat, går hem till dig och gör om samma sak en gång till.


Kommentarer
therese

Min lilla gumma, kom och kramas lite! Säg till när du är i vimmerby. Jag vill ses!!

2010-07-07 @ 09:05:04
URL: http://smilelikeyoumeanitt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0