nu drar jag ut och steker hörnii! :D



haft en helt ok dag, var fan kallt idag på morgonen så vart att ha tights på mig. men nu på hemvägen vart det barbent, jag gillart! blir nog chill med några härliga brudar ikväll. :) imorgon ska jag dra mig hem till vimmerby någon gång på dagen. kanske kollar förbi på någon skatetävling först, men får se hur det blir mä't´. skulle ju va kul o se lite kidz skata. kanske kan visa dem några glid! hahah, dem är nog 10 gånger bättre än mig, så lycka till adelinn! kommer nog sluta med att jag ligger på båren om jag ger mig på rampen! HAHA. men nu ska jag ge mig ut och steka. pyss


Kommentarer
Jossi

sv: taack tack, gina tricot :D

2010-06-05 @ 11:57:21
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0