"P.S I LOVE YOU"




har varit med lilla ida, myst i soffan med nötter och "p.s i love you" på dataskärmen. filmen är så himla vacker. om jag helt plötsligt fick reda på att jag skulle dö skulle jag förberett en lika underbar överraskning åt mina nära och kära! fast han i filmen kanske drog ut på det lite för länge. tyckte synd om henne till slut, att hon inte fick glömma honom och gå vidare även om det var det som var syftet med allt han gjorde så påmindes hon ju bara om honom ännu mer. om ni inte har sett den, SE DEN!

Jag känner dig så himla väl, samtidigt som jag inte har en aning om vem du är. och det skrämmer mig.



Kommentarer
Ema

sv: ja, båda klänningarna är sjukt söta tycker jag ^^



helt sant, det ör verkligen det bästa som finns att stå på scen och få sjunga/spela för folk. på så sätt saknar jag faktiskt skolan ibland, eftersom jag gick estet så hade vi ju uppträdanden ganska ofta. njut av tiden du har kvar säger jag bara! jag kastade bort mitt sista halvår och bråkade med folk, eller rättare sagt, de bråkade med mig x) haha.

bra att det är gratis :D då ska jag nog se till att ta mig ner och lyssna på dig vettu!

2010-03-16 @ 12:16:41
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
kickiღ

filmen är verkligen sjukt fin!

2010-03-16 @ 20:19:59
URL: http://christinakicki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0