I'm a girl...


Hi, I'm a girl, and I make everything complicated!

______
jag kommer att vara typ... såhär platt på balen på lördag. kul ju. tjejen på bilden jag länkade är riktigt snygg o söt så det gör ingenting om klänningen trycker in brösten. men vafan, på mig kommer det se hemskt ut. fack alltså! kärringen som sytt klänningen skulle ha ett litet skott i pannan just nu känner jag. sååå jävla lack!
fast min mamma är BÄZT som försöker göra allt för att fixa det här nu, jag kan ju aldrig bli nöjd. men kul med en klänning som är sne, för kort och felsydd av en "sömmerska". nävars. men känner att håret och sminket och accessoarerna kommer vara fina iallafall. bra det! :D

om ni vill komma o kolla på mina vänner kan ni ju dyka upp vid antingen:
esplanaden eller vid trerum&kök i västervik ca. 17.00.



Kommentarer
Fanny

Vid eran skola då eller? :) på lördag?

2010-05-13 @ 10:38:49
URL: http://iiowa.blogg.se/
*

Det handlar om personlighet, inte kön. Alla tjejer är inte lika varandra och inte heller alla killar. Tala för dig själv när du pratar om komplicerade tjejer.



/ *

2010-05-13 @ 10:57:03
Adelinn

svar till * :



HAHAH, tog det där från en facebookgrupp. jag menar inget om tjejer och killar lilla du. menade att "jag gör allt komplicerat".....JUST NU ÄR DET P.G.A KLÄNNINGEN!

2010-05-13 @ 13:27:06
therese

lilla kusse, tror faktiskt inte du kan se nått annat än SKITSNYGG ut, så tror det kommer lösa sej...

2010-05-13 @ 14:50:41
NISSSEEE D;D;;D

du ser arg ut ;D

2010-05-13 @ 16:21:38
adelinn

svar till therese:

Åh men tack! får hoppas på det bästa. tihi



svar till Nisse:

ah, jag var lite arg faktiskt!

men nu är jag HAPPY!!! :D

2010-05-13 @ 17:15:51
URL: http://adelinn.blogg.se/
tess

DU ÄR SÅ JÄVLA SNYGG!

2010-05-14 @ 14:10:24
URL: http://tesssusman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0