O´boy vilken bra dag.



La la laaa, det här vart en riktigt bra dag!


började dagen med att få ett telefonsamtal av therese. alltid kul att få prata med bra människor det första man gör på morgonen. då blev jag glad! Sen fick jag ett sms av jullan som skulle komma hit med lite stuff jag glömt. och en kram av henne = bra start på dagen! ... käkade frulle för att senare dra mig in till körskolan. men var fullproppat vid alla datorer så fick bli några mysiga timmar hemma hos therese. och nu kom jag nyss hem ifrån körskolan efter att ha suttit där några timmar. och det gick sjukt bra på teorin ikväll. ibland är det riktigt avslappnande och mysigt att sitta på körskolan måste jag säga :) allt känns bra!
nu ska jag dricka Óboy.
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0