expert på att vara expert.


Har varit på intervju på "expert",och jag känner inte just nu att jag skulle kunna bli expert på tekniska prylar, säga till kunderna varför dem borde ha just den dyra telefonen, fråga om dem vill ha en tv när dem ändå är i farten, eller säga att om dem köper en grej får ni en till grej för endast 2000kr, och dem tjänar 500 på't. he he. nja! menmen, kul med erfarenhet och det skulle vara fett om jag verkligen blev expert på att sälja! men tyvärr, jag har nog inte den egenskapen. :( men allt går ju om man vill!! solen skiner och nu taggar jag iallafall till dagens andra intervju som är på fotbolls-stadion i fredrikstad, restaurangjobb. skulle va gött!

nu står soffan i köket o lagar PANGkakor ;) (jag vet att jag stavade fel. haha), ska ut o hjälpa henne iallfall. PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0