sämsta jävla livssynen.

hej. sitter uppe och kollar big brother. och FYFAN vad jag hade rykt ihop med rodney om jag hade kommit in i huset. JÄVLA IDIOT!!! Han ger bara människor en enda chans, om dem sumpar den så är det så & i hans ögon är dem mindre värda typ. herregud säger jag bara, ingen bra livssyn. citat ifrån rodney ".'jag gillar att någon ställer sig emot mig för jag vet att jag alltid kommer vinna oavsett", "-klart jag är smartast här inne eftersom jag vet att jag är ett geni." "-hora kan jag säga till vem som helst rakt ut." aaaaaaah. vad fan är det för fel på killen?! nu ska jag lyssna på någon bra musik och lugna ner mig lite så jag sover gott.

(klippet är borttaget ifrån min sida för det gick igång automatiskt & var skapligt störigt. haha)

15.50 in i klippet kan ni se världens mest idiotiska & patetiska disskussion
.

äe förlåt, FAAAAN VAD JAG STÖR MIG PÅ HONOM! så, nu är jag nog klar.
känns så jävla skönt att jag är bättre än honom då. eeh heeehe
peace


Kommentarer
SOFIA

Han är så jävla omogen!!!!

2011-02-26 @ 13:30:38
URL: http://sofiart.webblogg.se/
Freja

Han har varit stammis på jobbet, hahahah.

2011-02-28 @ 21:20:50
URL: http://frejab.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0