En dag på svensk mark.

 
 


Idag har vi varit i sverige, och vilken jävla känsla att få smsa och använda min mobil! det bäste. Vi anlände till strömstad, virrade runt som yra höns och kom fram till att det inte fanns ett enda fik som hade stämpeln "GODKÄNT!" riktigt dåligt. Så vi drog till polisen istället och raggade loss på några heta poliser, fixade pass & gjorde lite anmälningar på folk som inte sköter sig. Sen åkte vi och storhandlade, jag köpte chocklad!!!! hur fint? Efyter det drog vi oss "hemåt"( till norge, shit, sa jag hem?) ,svängde förbi norby center och köpte lite smink eftersom jag var klantig och glömde mitt hemma i sverige!!! bra jobbat adelinn. Nu ikväll har jag pratat med den första söta norska killen jag sett. han hjälpte till och ringde lite samtal för o fixa så mitt norska nummer funkar typ :) har varit i den där lilla butiken 4(!!!!) gånger nu. om det inte funkar imorgon vet jag inte vad jag gör.. hoppar bakom disken och ger honom en örfil typ. he he. ne, han var så söt så. skulle jag aldrig göra. Ikväll har vi även varit borta hos frida&micke och fått ännu mer mat eftersom dem flyttar hem till sverige i helgen. så nu har vi mat så det räcker i ett år! haha. gött och slippa snåla. Kekade nyss blåbärspaj och skrattade så mycket att magmusklerna värker nu. sååå gött för ida som slipper träna imorgon ju. Nänu orkar ni väl typ inte läsa mer, och jag har kramp i fingrarna. ska dra mah mot toaletten och borsta tänderna, sen pussar jag ida & sofie godnatt och går och lägger mig. önskar att jag kunde ge er en riktig puss med, men puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0