10maj.


10 maj & det är sommar. jag bara älskar´t! idag bestämde tesa och jag oss för att köpa gymkort. en privat instruktör ska vi ha med. hur fett? ;) haha. ne okej, inte privat..men han/hon ska iallafall hjälpa oss med träningen så vi vet vad vi ska göra när vi kommer dit. jag ska träna bort fettet på låren & magen, någonmerstans behöver jag inte ha bort fett. så om jag lägger all vikt på dem ställena så kommer det vara borta inom kort. :) perfekt! haha, oj vilket utseendefixerat inlägg det vart, ber om ursäkt för det. men vafan, ett sånt lite då och då gör inget känner jag, om ni har något emot det kan ni ju faktiskt skriva en rad ;) inte för att jag kommer bry mig speciellt mycket.. men bara så att jag vet hur ni tycker och tänker! alltid kul med små kommentarer. på fredag ska jag jobba, längtar faktiskt dit. fan så peppad jag är!
puss & hej.


Kommentarer
Anonym

va fint hår du har! va avnvänder du för hårfärg? :)

2011-05-12 @ 23:11:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0