My plans.

Läste igenom bloggen och kom på mig själv att jag aldrig är sådär personlig som jag varit innan. Finns såklart orsaker till det. Har på senaste tiden inte haft någon som helst vilja i att dela med mig av mina djupaste tankar här när det finns idioter som gör narr av det. Haha. Men kul och veta att ni klickar in och lusläser varenda inlägg;) jag gillar att skriva texter om känslor, kärlek & hat, ska kanske plocka fram det igen. Så får ni ju välja att läsa eller att inte läsa det. Men erkänner att jag i nuläget inte känner något speciellt för någon och jag har planerat att ha det så ett tag. Måste hitta mig själv igen.



Kommentarer
Anonym

<3

2011-11-25 @ 10:26:57
URL: http://cnascarro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0