Håll hårt i din goda vän.

Gråtkalas, fyllekalas, grillkalas & myskalas igår. Allt i ett och jag hade en sjukt bra kväll!! En kvart sedan Sabine och Maja åkte ifrån fingersvampvägen för den här gången. Åh, jag fattar inte att säsongen redan är slut! Helt galet vad fort allting gått. Bara 3dagar kvar på jobbet nu, tråkigt samtidigt som det såklart är skönt. Ha några veckor här där man bara lever. Slipper tänka på att man ska upp dagen efter. jag har haft en sån grym säsong med människorna här uppe & är redan nu sugen på en till. Får se hur det går. Idag är jag ledig, så ska försöka somna om nu igen. Sen är det städning som gäller i fjällets näst skitigaste stuga. Tagga! Puss på er.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0