En liten update.

Yes, har haft en sjukt bra dag på jobbet. Lagom med folk & enbart danskar som inte förstår ett ord av vad jag säger. Artikulera är något jag lärt mig iallafall! Något positivt. Haha. Men dem flestaär faktiskt riktigt trevliga och önskar mig en god dag. :) i måndags var jag och Sabine en sväng i backen, men även inne på saunan och njöt lite i bastuvärlden. Sjukt värt! Stod dock i någon stråle som skulle ge någon slags massage, men gav istället en rejäl smärta för både mig och Sabine. Riktigt massage nu tack! Någon frivillig kanske?

Josen är sjuk stackarn, och vi som skulle ha världens mysigaste lediga dag tillsammans på torsdag. Hepphepp, sängen nu. Godnatt!

 

 



Kommentarer
Madde

Så fin du är! Är det ett underställ du har på dej? Nice iallafall :) Jag känner igen dom där danskarna som ska ha öl kl tio på morgonen, och man får ju inte börja servera förrens kl elva, så där stod dom och väntade i en timme bredvid kassan :-P

2012-02-15 @ 02:07:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0