I love challenges.


Ikväll fick jag en "så-jävla-stark-jag-är"-känsla & kände att vikterna jag hade tagit åt mig var alldeles för lätta. Jag är egentligen jäkligt feg med att öka vikterna för jag är rädd för att skada kroppen mer än att hjälpa den. Men ikväll tog jag steget, hantlarna blev några kg tyngre & vikterna på stången ökades. Vet inte alls hur snabbt eller långsamt man ska öka vikterna. Men jag provade mig fram och tog det som kändes lämpligt och som kroppen klarade av. Nu, efter att ha kört både triceps och biceps med massa nya, fräscha övningar så känns det så jäkla häftigt att jag har tagit träningen till nästa level. De vikterna jag inte klarade i början är nu kroppens och psykets nästa utmaning. Jag älskar utmaningar!


Kommentarer
micha

Hoppas folk säger det till dig, så fan vad duktig du är!! Känner mig inspirerad! :D

Svar: Men vad du är söööööt! Jag gör mitt bästa & försöker verkligen att hålla i detta nu. Det är kul när det går framåt.:)

PUSS!!!
Adelinn

2013-12-02 @ 12:40:52
URL: http://colourslide.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0